Geluid en scherm instellingen GARD PRO Health 2Bijgewerkt 9 months ago
Het aanpassen van je GARD PRO Health 2 naar jouw persoonlijke voorkeuren kan het gebruik ervan nog aangenamer maken. Hier zijn enkele stappen om de scherm-, geluids- en vibratie-instellingen aan te passen:
Inhoudsopgave
1.Scherm instellingen
- 1.1 scherm tijd aanpassen
- 1.2 Pas de helderheid van je scherm aan
- 1.3 Kantel om het scherm te activeren
2.Wijzerplaat veranderen
- 2.1 wijzigen van je wijzerplaat
- 2.2 eigen wijzerplaat instellen
- 3.Geluid instellingen
- 3.1 bericht en oproep signaal
- 3.2 stille modus aan/uitzetten
- 3.3 media geluid word afgespeeld op mijn horloge
1. Scherm instellingen:
1.1 Scherm tijd aanpassen:
- -Open de GloryFit app en ga naar ‘’Device’’.
- -Kies voor ‘’More settings’’.
- -Tik op ‘’Display timeout’’.
- -Selecteer ‘’Set the time’’ en kies je gewenste tijd (maximaal 15 seconden).
1.2 Pas de helderheid van je scherm aan:
- -Veeg vanaf het beginscherm omlaag.
- -Tik op ‘’helderheid’’ met het zonnetje icoon.
- -Gebruik ‘’-’’ of ‘’+’’ om de gewenste helderheid te kiezen.
1.3 Kantel om het scherm te activeren:
- -Ga in de GloryFit app naar ‘’Device’’.
- -Kies ‘’Light up’’.
- -Schakel de functie in. Het grijze balkje verandert naar groen wanneer de functie actief is.
- 2. Wijzerplaat veranderen
2.1 Wijzigen van je wijzerplaat:
- -Ga onder in de GloryFit app naar ‘’Device’’.
- -Selecteer ‘’Watch faces’’ en wacht tot alle wijzerplaten zijn geladen.
Kies en Download Jouw Favoriete Wijzerplaat:
- Blader door de beschikbare wijzerplaten.
- Selecteer jouw favoriete wijzerplaat om deze te downloaden.
Bekijk de Nieuwe Wijzerplaat op Je GARD PRO:
- Na het downloaden zal de gekozen wijzerplaat verschijnen op je GARD PRO.
- Je hebt ook keuze uit 4 vooraf ingestelde wijzerplaten op je GARD PRO.
Navigeer Door de Wijzerplaten op Je GARD PRO:
- Houd het beginscherm ± 3 seconden vast.
- Veeg naar rechts of links om tussen de geïnstalleerde wijzerplaten te schakelen.
- -Ga onder in de GloryFit app naar ‘’Device’’.
2.2 Eigen Wijzerplaat Instellen:
- Je kunt ook je eigen wijzerplaat instellen onder "Custom Dial" in de sectie "Watch faces"
- Volg de instructies in de app om je eigen ontwerp of afbeelding als wijzerplaat in te stellen.
- 3.Geluid instellingen
3.1 Bericht en oproep signaal
Bij het ontvangen van bericht/oproep meldingen op je GARD PRO Health 2 smartwatch kun je een subtiele vibratie voelen. Dit is handig om je snel op de hoogte te stellen zonder dat het storend is voor je omgeving Zo mis je nooit een belangrijk gesprek, zelfs als je telefoon niet direct binnen handbereik is.
3.2 Stille modus aan/uitzetten
-Vanaf het beginscherm veeg je omlaag
-Selecteer "Speaker icoon" om de stille modus aan/uit te zetten.
-Waneer er een kruis staat naast het "Speaker icoon" staat de stille modus in/uitgeschakeld.
3.3 media geluid word afgespeeld op mijn horloge
Als je het geluid van een filmpje dat je op je telefoon afspeelt via je GARD PRO wilt horen, volg dan deze eenvoudige stappen om het geluid naar je smartwatch te sturen of andersom!
- ga naar de instellingen van je mobiele telefoon en zoek naar de optie 'Bluetooth'.
-Zoek in de lijst met beschikbare apparaten naar de 'GARD PRO' en tik erop om verbinding te maken.
-Druk op het informatie symbool (meestal een 'i' of een driehoekje met een punt erin) naast de naam van de 'GARD PRO'.
-Pas het apparaattype aan om de audio van je telefoon naar je GARD PRO te sturen of andersom Het instellen van het juiste apparaattype kan verschillen per mobiele telefoon. Raadpleeg de opties die beschikbaar zijn en kies de instelling die het geluid naar je GARD PRO stuurt.
Met deze stappen kun je eenvoudig genieten van het geluid van je telefoonfilmpjes via je GARD PRO Health 2 smartwatch.
- Heb je nog meer vragen?
Voor verdere vragen of meer informatie over je GARD PRO en zijn functies, raden we je aan om een kijkje te nemen in ons helpcentrum. Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen en uitgebreide handleidingen die je kunnen helpen bij het oplossen van eventuele problemen.
Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden of als je persoonlijke hulp nodig hebt, staat onze klantenservice voor je klaar. Neem gerust contact met ons op en we helpen je graag verder. We streven ernaar om je zo snel mogelijk van dienst te zijn!