Gard Pro. logo
Gard Pro. logo

Alle artikelen

Hoe werkt de NFC functie?Bijgewerkt 7 months ago

We vinden het belangrijk om onze klanten volledig te informeren over de mogelijkheden en beperkingen van onze Gard Pro smartwatches, met name als het gaat om betalingsfunctionaliteiten.

Huidige Betalingsmogelijkheden: Op dit moment is het niet mogelijk om betalingen uit te voeren met onze Gard Pro smartwatches. Dit komt omdat de Gard Pro Health 2/2+ en de Ultra 1 geen NFC-functionaliteit ondersteunen. NFC (Near Field Communication) is een technologie die nodig is voor contactloze betalingen via smartwatches.

Gard Pro Ultra 2+: Hoewel de Gard Pro Ultra 2+ wel NFC-functionaliteit heeft, is deze specifiek ontworpen voor beveiligings- en toegangskaarten. Dit betekent dat het geen ondersteuning biedt voor betalingen via NFC.

Hoe schakel ik mijn NFC in?
De NFC-functionaliteit op de Ultra 2+ inderdaad altijd standaard ingeschakeld, voor de specifieke functies zoals toegangscontrole.

In tegenstelling tot andere functies die door de gebruiker geactiveerd  moeten worden, werkt NFC meestal op de achtergrond zonder dat expliciete tussenkomst van de gebruiker nodig is.

Dus als je de Ultra 2+ wilt koppelen met een toegangsdeur, maar je ziet geen optie om het in te schakelen in de instellingen of app, dan is dat  omdat het al is ingeschakeld en klaar is voor gebruik wanneer je het nodig hebt. Het werkt precies het zelfde, zoals je anders de "toegangspas" zou toevoegen aan de toegangspoort.

Onze Toewijding: We begrijpen dat het ontbreken van betalingsmogelijkheden een teleurstelling kan zijn voor sommige van onze klanten. We willen je echter verzekeren dat we continu werken aan het verbeteren en uitbreiden van de functies van onze smartwatches. Jouw feedback is hierbij van groot belang en helpt ons onze producten te verbeteren.

Vragen en Ondersteuning: Heb je vragen over onze producten of ben je op zoek naar aanvullende informatie? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat altijd voor je klaar om te helpen en je vragen te beantwoorden.

We danken je voor je begrip en geduld en kijken ernaar uit om je in de toekomst nog beter van dienst te zijn!


Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee