Gard Pro logo
Gard Pro logo

Alle artikelen

Melding ''Geleverd'', maar niks ontvangen? Wat nu?Bijgewerkt a month ago


Wat te doen als je Gard Pro levering als "Afgeleverd" wordt aangegeven, maar niet is ontvangen?

Heb je onlangs een Gard Pro product besteld en zie je in de Track & Trace informatie dat het als "afgeleverd" staat, maar heb je nog niets ontvangen? Geen paniek, we zijn hier om je te helpen met het volgende:


    • Controleer de leveringsinformatie: Begin met het controleren van de leveringsinformatie die je hebt ontvangen. Kijk of het afleveradres correct is en of er mogelijk instructies zijn achtergelaten door de bezorger, zoals een melding van een gemiste levering.

    • Buren of afleverpunt: Soms wordt een pakketje per ongeluk bij de buren afgeleverd of achtergelaten bij een afleverpunt. Controleer of dit het geval is voordat je verder gaat.

    • Wacht nog even: Soms kan het iets langer duren voordat het pakketje daadwerkelijk wordt afgeleverd, zelfs nadat het als "afgeleverd" is gemarkeerd. Wacht nog een dag of drie en kijk of het pakketje alsnog wordt bezorgd.

    • Neem contact op met de vervoerder: Als het pakketje niet is afgeleverd en je hebt al het bovenstaande gecontroleerd, neem dan contact op met de vervoerder (bijvoorbeeld PostNL of Bpost). Zij kunnen meer informatie geven over de status van de levering en eventuele volgende stappen. Hou je trackingnummer bij de hand tijdens dit gesprek.

    • Neem contact met ons op: Als je nog steeds geen succes hebt gehad, neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder en zullen samen met jou naar een oplossing zoeken.

Mocht de Gard Pro nou na 3 dagen nog niet geleverd zijn, zullen wij het volgende doen:

We starten een onderzoek bij PostNL om te achterhalen waar de Gard Pro dan wel is afgeleverd. Dit soort onderzoeken duren 4 tot 12 weken. In de tussentijd zullen wij een nieuwe Gard Pro toesturen, nadat wij met jou het adres hebben geverifieerd. Zo zit je tijdens het onderzoek niet met legen handen en kun je alsnog snel van jouw Gard Pro genieten!

Onze belofte aan jou!

Dit soort situaties zullen helaas altijd blijven voorkomen.... We hopen op je begrip en geduld in deze situatie en staan klaar om eventuele vragen of zorgen die je hebt te beantwoorden.


Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee