Waneer word mijn retourzending behandeld/terug betaald?Bijgewerkt 8 months ago
Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt? Alles wat je moet weten.
Bij het retourneren van een artikel is het begrijpelijk dat je wilt weten wanneer je retourzending wordt verwerkt en wanneer je een eventuele terugbetaling kunt verwachten.
Zodra we je retourzending hebben ontvangen, zal ons team het artikel inspecteren om te controleren of het voldoet aan onze retourvoorwaarden. We kijken of het artikel in dezelfde staat verkeert als waarin het is ontvangen, zonder defecten of gebruikssporen, en of het in de originele verpakking zit met alle toebehoren.
De verwerkingstijd van je retourzending kan variëren, afhankelijk van verschillende factoren, zoals het aantal retourzendingen dat op dat moment wordt verwerkt en de snelheid van de inspectie van het artikel. Over het algemeen streven we ernaar om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken, op woensdag, donderdag en vrijdagochtend verwerken wij alle retourzendingen. De verwerking van retourzendingen hangt af van de leverdatum. Pakketten die vrijdagmiddag worden geleverd, worden de volgende week op woensdag, donderdag en vrijdag behandeld.
Alles wat je moet weten over het terugbetalen van jouw retourzending!
Zodra jouw retourzending is verwerkt, ontvang je van ons een bericht hierover. Als je retourzending is goedgekeurd, ontvang je in deze mail informatie over de terugbetaling. Als je met iDEAL hebt betaald, wordt het bedrag binnen 48 uur teruggestort op jouw rekening. Voor betalingen via Klarna word je direct afgemeld, en Klarna zal je informeren over de creditering van de factuur of de terugbetaling. Betalingen via creditcard of via de payment provider worden binnen 3 tot 10 dagen terugbetaald.