Gard Pro logo
Gard Pro logo

Alle artikelen

Contact

Ik moet mijn bestelling annuleren of wijzigen!

Het plaatsen van online bestellingen is tegenwoordig een alledaagse bezigheid geworden. Maar soms kunnen situaties zich voordoen waarin je je bestelling wilt annuleren of wijzigen. Misschien heb je per ongeluk het verkeerde item besteld, wil je de le

Ik heb een vraag over mijn ontvangen GardPro?

Wat te doen?. Druk ''HIER'' voor gedetailleerde informatie over elk product dat we aanbieden. Of je nu vragen hebt over functies, specificaties, installatie-instructies of gebruikstips, je vindt het hier allemaal. We raden je ten zeerste aan om hier

Hoe neem ik contact op met jullie?

Snelle Hulp met Ons Helpcenter. Bij Gard Pro staan we altijd voor je klaar om je vragen te beantwoorden en je te helpen met eventuele problemen. We begrijpen echter ook dat je niet altijd wilt wachten op een reactie van ons team. Daarom raden we je a

Hoe deel ik mijn ervaring en/of feedback?

Bij Gard Pro streven we continu naar topkwaliteit in alles wat we doen, van het doorontwerpen van onze smartwatches tot het ondersteunen van onze klanten. Jouw mening is cruciaal voor ons, omdat het ons helpt te begrijpen wat goed gaat en waar er rui

Ik heb een defect ontdekt, wat te doen?

Het ontdekken van een defect aan je Gard Pro-product kan frustrerend zijn. We begrijpen dat dit soort situaties kunnen gebeuren, maar we staan klaar om je te helpen en het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Druk ''HIER'' om de juiste informatie